POR-15® tömítő & ragasztó tapasz

"Olyan keményre szilárdul, hogy megerősíti az elgyengült fémeket." - irja a termék angol nyelvű bemutatója. Pont erre volt szükségünk!

Kézhez kapva a következő díszrácsot, fejvakarászásba kezdtünk. Mit is lehet ezzel csinálni? Először is felülettisztítás, csak is Finomszemcse - Technológia alacsony 2 bár nyomásértéken. Szépen tisztult, de a korrózió a felület 80 - 85% -ába mart bele, sőt át is lyukasztotta.

I_11I_13

A bal oldali kör az "U" keretprofilon keletkezett lyukról, a jobb oldali a rács hiányáról tanúskodik.

A következő érdekes sorokat olvastuk még a termékbemutatón:

"A POR15 tapasz szikla szilárdságúra szárad, de rugalmas marad és száradása után teljesen ellenáll üzemanyagoknak, vegyszereknek. Olyan keményre szilárdul, hogy megerősíti az elgyengült fémeket. Nem szív magába nedvességet, nem dagad, mint a hagyományos töltőanyagok.

POR15 tömítő & ragasztó vékony, puding-szerű anyag, mely teljesen rozsdagátló és hatékony hézagkitöltő.

Kémiailag köt/ragad hozzá a rozsdás fémhez, hogy szikla szilárd nem porózus bevonatot képezzen, mely nem reped, fakul és leválik."

I_14

I_15

I_17

Egy műanyag kártyát használtunk az anyag felhordására. Alaposan kentünk mindenhová úgy kívül, mint belül is. A hiányos rács résznél is sikerült egy picit odakenni.

48 óra száradás után finomabb csiszóló papírral simítottunk a felületen, majd átkentük POR15 Rozsdakezelő festékkel. A teljes 96 óra száradás után jöhetett a füller, csiszolás, fényezés...

I_18

I_19

2005 június 9
Üzemanyagtank felújítás

A felújítás tárgya egy 1972 -es FORD Escort Estate (kombi) üzemanyagtartálya. Az első szemrevételezés után forrasztási nyomokat találtunk körben az összeperemezésnél. Feltehetően felnyitották már és a tank szellőző - vezetéket cserélték. Ezt bizonyítja a vezeték körüli további forrasztás. A korához képest egyébként jó állapotú tank belsején nagyobb foltokban, az üzemanyag - beöntőcső teljes felületén jelentős korrózió volt […]

ELOLVASOM
2008 április 10
Tények a fék és hidraulika folyadékokról.

Három féle folyadékot különböztetünk meg: ásványi, szilikon és glikol bázisú. Előnyök-hátrányok, összehasonlításuk a következőkben olvasható. Ásványi folyadék (LHM):A Rolls Royce és Citroen (Liquide Hidraulique Mineral) bizonyos modelljeinél. Jellemzően ásványi alapú volt a folyadék - de létezett petróleum is -, melyet 3,5 mm átmérőjű csővezetékkel használtak az általános 3/16” (4,75 mm) átmérő helyett. Ez az ásványi […]

ELOLVASOM
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram