Igen! A festékanyag kiváló, a mellékelt csőtoldatos szórófejjel a bevonatolás tökéletesen kivitelezhető. Újgenerásiós Eastwood kerámia alapú festékkel dolgoztunk.
A minőségéről jól ismert Eastwood aeroszol termékek pár hónapja új egységes arculatú csomagolással kerültek forgalomba. Ez egy adott termék keresésénél nem annyira előnyös – legyünk őszinték -, de a flakonon található képek azért segítenek. A „design” külsővel több új termék is megjelent.
Emlékeink szerint kallódott műhelyünkben valahol egy FORD OHC motor kipufogó csonkja és hőterelő lemezei, melyet most ennek vetettük alá úgy kívülről, mint belülről.
Felülettisztítással kezdtünk, a csonk és acéllemez ASILIKOS® szemcsével, a hullámos alu-hőterelő Armex szódabikarbónával szórtuk.
FONTOS a felület jó előkészítése a bevonat feltapadásához! Az öntvényt és a lemezkét a Metal Prep rozsdakezelővel fújtuk meg, mely cink-foszfátos tartalma kiváló alapot biztosít. A megszáradás után jól látható ahogy fehéres porréteg ül ki a felületre, ezt bő vízzel le kell csak mosni. Aggodalomra semmi ok, a felületre felvit cinkréteg gondoskodik a további védelemről.
A kerámia alapú Eastwood festékkel kezdtünk, a termékhez mellékelt csőtoldatos szórófejjel mélyre lehet benyúlni. Célszerű a csonk belsejében felgyülemlett festékanyagot szétfolyatni, kézbe véve a csonkot többször körbeforgatni….
Szűk 2 óra alatt tapinthatóan száraz a felület, jöhet a külső.
„Factory Gray High Temp Coating Spray” előtte és utána. Fújás közben ügyeltünk a vékony és egyenletes rétegek felvitelére. Érdekes, hogy igen hamar szárad a felület, mely legalább 3 árnyalattal világosabb is lett. A felhasznált extrém hőálló – mint látszik -, még a régi csomagolású… és az új.
Végeredmények: